uuuuäähhh!



Då va man här igen ja!

Rätt nöjd med tanke på att jag va ute igår..men de va iof ganska lugnt..men bara ganska..;)
Va på Nivå, på NRJ fest...riktigt kul faktist..trots att vi aldrig fick höra Mayhem
(eller hur det stavas).
Fick ju dansa lossa iaf.;)
Mimmi kastade in handduken lite tidigare än oss, för stackarn skulle ju upp 4.25 i morse...:/
Undra om hon hörde oss när vi trilla in vid 3.30 tiden..? hmm hehe.

Fick ju sovit hmm ja sisådär 3 timmar iaf..alltid något..;)
Träffade Mikaela på bussen till stan!Shiiit sikken överraskning! såå kul!:)
Än sålänge går det rätt bra..men snart kommer la bakslaget i huvudet då ja somnar..hehe.
Ska hem till mamma efter jobbet idag och hämta alla saker ja o brorsan handlade igår.
Sen hälsa på min OMA såklart!! Hon ska vara här en vecka nu, myysigt!
Blir träning idag med..BP..syrran försöker få med mig på jamen igen..men hmm njea..vet inte riktigt alltså. Kanske!

Snart är det lördag förresten....då jääävlar!! ;)
Hittade dock inget o ha på mig igår på Allum..men tänkte kanske ta en tripp dit på lördag..MÅSTE ju ha nått nytt!!


Dom söker en receptionist på Mercedes-Benz i Malmö..hmm ska jag ens fundera på det..? vet inte!
Får ta mig en funderare ändå..en kaffe på det?! ja tack!!




 
Pöss pöss!!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var skitkul att träffa dig också gumman! var ju aslängesen!

2009-02-27 @ 09:32:02
URL: http://mikipiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0