Kan man vara så bakfull?!

Ååååhhh herregud! Har nog aldrig vart såhär bakis! trodde jag skulle dö för en stund!
Men icke!
Har ätit so men jääävla galning idag....började iof inte äta förrän kl 18. Så va rääätt hungrig.
Men fick ju min pizza tillslut! Tack Lollo!!



Ännu en bra helg har passerat förbi iaf...

Fredag var det träning med Lollo, MRL Fokus..
sen hem till syrran för o äta och kolla på "på spåret".
Sov hos syrran för att sen på lördag morgon åka med till A-sås och Babysim!
Sen åkte vi o köpte semlor som vi slängde i oss efter att ha tittat på huset i Stenkullen.

Plockade undan lite och satte mig o ladda ner lite musik...
efter många om o men kom Lollo o Mimmi.
Sen klampade Suli,Roman,Magnus och Mille in med! :)
Grymt bra förfest som blev en grymt bra kväll med!
Hemma vid 5-tiden full som ett ägg..hmm ovanligt.
Men ja mådde ju som sagt som jag förtjäna idag...uuuusch! Skönt att man e människa nu iaf.

Bilder....












Mina katter va lika bakis som mig..;)




Ska nog krypa ner med dom nu! Puss hej!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0