Uppdatering av garderoben!

Idag var jag med syrran & Ida på Allum!
Hittade massa skoj o shoppa! 
Dels en snygg blåsa att ha på Lördag!
 Kul! har inte handlat kläder o sånt på ett tag, så kände att jag va värd det :)

Kolla in mina inköp....



Klänning 149:- Gina Tricot




Klänning 249:- Gina Tricot
Denna ska jag ha på Lördag! :)


Köpte även lite smink, ansikstcreme och lite annat bra! :)





Och denna otroooligt fina väska!





Blev ju som sagt ingen träning idag då, men imon kör jag Body Combat med Lollo!!
Sen Body Step på torsdag
MRL Fokus på fredag
MRL 75 på lördag!

Sen blir det dunder & brak hos Ida på Lördag kväll! :)


Ha de gött haaaj!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sheeeet va fina dom var :)

Mycket bra köp där grisen !!

<3

2009-02-03 @ 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0