This is the life

Fan va det snurrar runt i hövvet på en nu alltså!! Vad FAN ska jag göra!!
Hade "typ" bestämmt mig tidiagre idag..men då ringde P och kom med goda nyheter..så blev tveksam igen. Men ändå....uuusch! Hatar verkligen sånt här. Kan ju inte ta med mina älsklingar..så de lutar åt mammsen..eller den i Lerum då..får reda på lite mer om den imon..kan ju hoppas på den då!!





Tänk och inte kunna ha en sån här mysig frukost med mina små!  :(





Idag har jag iaf tränat MRL med min bästa Lollo!! Alltid lika kul o träna med dig min vän!
Synd att jag inte stannade på pumpen bara, men imon så!
Då är det combat o MRL som gäller för heeela slanten! :D

Sitter som vanligt här framför datorn med TV:n på..tråååk!! Mina dagar/kvällar ser alltid likadan ut...måste göra något åt detta! Hitta på mer roliga saker under veckorna..fast iof så är det ju bra o lägga tiden på träning då och det roliga på helgen.


Morsning korsning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0