There might be more then you can see!

Tränat MRL & Body Pump idag!! Fan va kul! Cissi hade MRL:en idag..gryyyym va hon!
Det fick hon höra av mig sen med!! :)
Sen va de ett till pass med henne..skönt o ha fått köra både styrka och kondition! I love it!
Tränade med Loppan idag på BP..kul, va ju faktist ett tag sen!!

Har sovit väääldigt dåligt de senaste nätterna...somnar inte..sen sover jag för länge på morronen ist..försov juh mig i morse..:/

I mon händer det roliga saker!! Först jobb, sen till Allum med Sebbe o inhandla massa saker till lördag!
Sen hem o fixa sig lite för en kväll på stan..japp! Mitt på en onsdag sådär..! Ska bli kul!
Behövs lite avbrott mitt i veckan ibland faktist ;)

Nu ska jag slänga mig i sängen med min två underbara missar!!


Puss o godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0