Snart snart snart.....

 ........får jag gå hem! Funderar på att åka till Allum då..gå där i LUGN O RO o kolla om ja hittar nåt till imon.
Kommer bli så stressigt om ja ska dit imon på förmiddag..inge bra! Tänkte träna MRL imon ist..men är reserv 26..haha..troooligt att jag kommer med. Är RELEASE, vill ju va med på den..men nänä.

Ska nog hitta på nåt med Loppis ikväll...om jag inte stannar hemma o fixar inför morrondagen..hmm.
Pratade precis med henne..va påväg till Tess o sen ska dom till Allum o köpa presse till mig..whooo!
Undra om det blir en bratwurst..skulle sitta fint..;)




Det blir en hel del folk imon alltså...ska bli såå himla roligt!!!

Undra om bålen blir smarrig...men de tror jag nog.
Ska bara köpa lite mer gott o slänga i, så gör det nog susen!






Imon är det vi!! :)
Trååkigt att inte Lollo E är hemma bara :(



Hade mitt KUL samtal innan förresten, det gick väldigt bra!
Kul att få höra massa positiva saker om en. Det blir lite lättare då! :)
Det tråkiga är ju bara att jag måste ner på lagret igen om en månad..VILL INTE!
Men men..ska la va rätt glad att jag har ett jobb nu!
Stackars brorsan...:(



Haaaa deee!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0