Såå skönt..

Då var måndagen snart avklarad!

Ska hem och byta om, slänga i mig nått fort och sen ner till gymet.
Idag SKA jag sola..känner att jag behöver det nu!
Sen blir det ett hårt BOX pass med syrran, ska bli kul!

I morgon blir det troligtvis en sväng till Allum med syrran & Ida efter jobbet,
måste hitta något att ha på mig på lördag! ;)
Fan, känns som jag springer på Allum ofta nu..men de behövs.
Måste uppdatera garderoben och lite annat där hemma.
Onsdag är det träning igen, Combat med Lollo!
Torsdag har jag ääntligen beställt tid hos frissan!
Färga o klippa..ska bli skönt o få ordning på skiten :)

Nu är det en halvtimme kvar här, skönt!
vart en vääldigt tråkig dag..fyy!


Tjenis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0