Rätt möör jaa...

Jaa..kom med som sista person på Body Pumpen..fick ett trevligt tel samtal av gymmet som sa att jag kom med! Wohoo!
Så det blev först BP med min älskade syster, sen BS med Lollo! :)
Är rätt mööör i kroppen nu, men åååhh så skönt!

Sitter nu i soffan och myser med min underbara Tiger!
Stella behagar juh inte o va hemma idag så..:(
Nu gör hon sådär igen...vart borta sen i morse kl 7..:(

Imon blir det först jobb..sen hem och äta lite, packa, ner till gymmet,
sola (kankse), träna MRL med Lollo.
Sen hem till syrran o Fredrik o kolla på "på spåret" Filip & Fredrik är ju med! :)
På lördag morgon är det dax för Baby Sim med Elliot..jag ska va med o bada med han!
Ska bli skoj!
Klockan 11 ska vi åka o kolla på ett "hus" i Stenkullen till mig..spännande! :)

Sen Lollo!! Jaaaa! Då är det Thai mat, melodifestival och feeest! Parkan & Rolle kanske..? hehe.

Hallå!!! Imon är det fredag den 13e!!!  Usssch! Får hålla ögon o öron öppna så de inte händer något!! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0