Nu åker du in din jääävel!

Jääävla skit mobil jag har! Fan va den ska hålla på o krångla heeela tiden!
TUR att jag ska lämna in den imon, ääntligen.
Skönt att syrran hade en annan jag kunde låna sålänge...
vill ju inte gå runt med en Skype tel som Lollo gjorde..moahahah! ;)

Idag var det en trååkig dag på jobbet...seeg och lång.
Tur att den tar slut nån gång iaf.



På jobbet...



Väl hemma blev de lite nudlar i magen, hann tvätta en tvätt och plocka undan lite.
Gick ner vid 17.30 och la mig i solariet efter många om och men..
hon i receptionen måste ju ha sovit under hela utbildningen..:P
Fan va skönt det var att sola iaf, somnade:)
Sen var det ett tufft BOX pass med syrran.
Jääävlar vilken skillnad det är på instruktör & instruktör, Cissi e grym!
Slängde ihop en vääldans god Spaghetti & Köttförsås när jag kom hem, smaskens var det.
Hann med en del viktiga samtal emellan matlagningen med, gäller o va effektiv ;)


Kolla så gott, hehe..




Gött mos!



Sov väääldigt dåligt i natt..usch, de va inge vidare.
Hoppas det går bättre nu! :)


Puss o kram på er alla!!




Kommentarer
Postat av: T

Vadå gött mos? Det var ju spaghetti till?

:)

2009-02-03 @ 00:19:26
Postat av: Andréa

Hahaha..ahh sant, får la ändra det då..;P

2009-02-03 @ 08:22:42
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0