Mor & dotter dag! :)

Igår va mammsen och jag på Allum..eller först blev det ett stop på ICA i Lerum.

På allum knallade vi direkt bort till Vero Moda och jag skulle kolla på en jacka som syrran hade tipsat om. Den satt som ett smäck! Skitsnygg!
Så mamma tog den o gick till kassan o köpte! Bortskämd tänker ni..?
Haha nee..det ska bli en f-dags present från min kära syskon! Bättre o få något man verkligen vill ha och BEHÖVER! :)
Gick sen in på H&M och jag fick köpt lite smink..hade ju en check på 150:-..
så va den slut nu med.
Hämtade min kääära mobil igår med!! :) Skönt o ha den igen!
Hoppas den e lagad nu bara, man vet ju aldrig med 3 (tyvärr).

Mamma hade ett presentkort på Cassels, så vi traska dit o kolla efter en jacka till henne..hittade en jättefin!



  

Fin va? :)





Idag ska jag hem till mamma på sminkparty!
Ska bli kul o se vad som finns, har ju tyvärr inga pengar..men man kan ju alltid kolla :)

Måste städa lite mer inför morgondagen med..hann ju med en del igår, men det finns mer! :(



Nee..time to wooork!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0