Inte långt kvar nu!

Då var denna måndagen snart över då ja...skönt!! :)

Sebbe kommer hem till mig efter jobbet idag och ska hjälpa mig att bära bort dom ENORMT tunga borden till lokalen.snäll som han är!
17.25 är det Body Step ( om jag kommer med), men det ser rätt bra ut! Sen är det som vanligt BOX med syrran efteråt.
M idag..inge vidare..men kan ju hoppas hon har fått höra det vi hade o säga till om..:P

Imon är det ju SEMLE -dagen! Så gäller att ligga i och träna nu, så man kan äta en! ;)
Ringde och beställde 25 semlor till oss här på jobbet tills imon!
Gott ska det bli! :)




Yummy..;)



Måste fixa massa tills på lördag nu i veckan:


* Systemet
* Handla på ICA
* Hämta stolar hos mamma
*Städa (IGEN)
*Fixa musiken
*Köpa något nytt att ha på mig :)

Sen kommer det nog dyka upp en massa mer saker som jag inte kommer på just nu!

Ska bli så himla kul! ser  verkligen fram emot min fest massa massa nu! Gaaahh!! :D



Nämen oj då! hemgång om 30 min ser jag visst här...Niiice! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0