Gott, gott gotti gott gott!



Då var semlan nere i maggen!! Gott i gott!



Idag har vart en helt okej dag..med tanke på hur den började!! :/
Vaknade kl 6 av att Stella står o river i persiennerna och vill gå ut..efter många om o men går jag upp o släpper ut både henne och Tiger! Går och lägger mig igen och tänker att jag akn ju faktist sova en HEL timma till! :)
Vaknar sedan till av mig själc och kollar på klockan! 08:05!!! Shiiit!
Började ju för fem minuter sen!
Slänger iväg ett sms till chefen och börjar sedan stressa som en tok! Efter ett tag inser jag att de inte e nån idé o stressa..så lugnar ner mig och tar allt i min takt. Blir bättre så!
Kom iväg 08.30, bra gjort tycker jag!

Haft en del o göra på jobbet idag faktist, kul! dagen går ju mycket fortare då dessutom! :)
Imon blir jag själv här..Jonas ska till Malmö & Andreas är sjuk..men men, jag e ju van!
Sa att jag skulle ta med mina katter hit, det va väl inte så poppis...haha.
El jo förresten..då började dom planera vad dom skulle göra med mina katter och spikpistolen och komprimatorn..:/
Så dom får nog stanna hemma imon ändå ;)


10 min kvar nu..ska hem och laga lite krubb..plocka undan o tvätta lite..sen ner och köra dubbelpass..kom ju inte med på stepen igår..så får bli dubbelt idag ist.
Med tanke på de..så måste ja kolla om ja kommit med! :)


Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0