BRA helg!!

Nu har det hänt lite saker...!!

Hade en oootroligt mysig o bra f-dag här hemma med min goa familj.
Fick massa fint! En jacka,kamera laddare,trosor,lap top kudde,handväska & pengar!
Mkt bra ha saker! :)

Åt massa gott...delvis syrrans underbart goda prinsesstårta! Hon är bäst på dom!

 

 


Haft en heeelt lugn helg för första gången på länge! Det va underbart!
Måste ju ldda upp batterierna för lördagen som kommer! Då jäklar!! :)


I fredas satt jag hemma helt SJÄLV!! Inte likt mig..men men.
Nån gång måste va den första!

I lördas städade jag här hemma.
Sen åkte jag till syrran för middag och Mellokväll med syrran, Fredrik,Ida & Apan! :)


Idag har jag med städat lite..sen bar det av till stan och hem till Lollo & Mimmi för o kolla in deras nya lya!
NICE! Sen blev de en liten fika på stan med...riktigt bra söndag!

Nu sitter jag här i soffan..(igen). Ska bli skönt med måndag..och TRÄNING igen!
Tränade bara EN GÅNG denna veckan..och det känns kan jag ju säga.
Kommer la tyvärr inte bli så mkt nästa vecka heller..då de måste fixas massa inför lördan! :)
Ska till Floda o kolla på lägenhet på tisdag med..kul!!! :)


Nu ska ja kolla på Beck..spännande juh!! :)


Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0