Blir bara bättre & bättre!

Oj oj oj sikken helg asså!

Börjad emed fredagsmys hos mig..eller först va Lollo & jag duktiga och tränade MRL fokus. Sen va det myyyyskväll hos mig med middag, chips o massa godis!
Hon sov över med. De va mys!

    

En middag för två! :)            Gose Tiger va också med!


Lördagen börjad med MRL 75, sen en solning på det! Skönt!

Låg o götta mig i soffan ett tag innan de va dax o fixa ordning sig för kvällens bravader!
Syrran & Fredrik kom o hämta mig vid 18 toden så åkte vi till Ida!
Där va de middag, melodofestival och myyycket dricka! :)

  

Och äääntligen fick ja se honom live! Haha...Rolle!!

 

Whooo!


Idag har jag bara sooftat!
Va hemma till 17 innan ja kom på den brilljanta idén att åka till syrran & Fredrik o kolla film o äta maaaassa gott!
Så har vart där hela kvällen o bara myst! Tack! :)



Imon är det jobb igen..skönt faktist! Kolla lyan med :)


Pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0