Tjooohooo

 

Första natten i lägenheten gick hur bra som helst. Måste iof erkänna att det var lite ensamt när man skulle gå och lägga sig.
Men efter en stund somna jag och vakna inte förrens klockan ringde och jag fick ett god morgon sms ;)

Idag efter jobbet fixade jag ett nytt busskort, och kollade även priser på tåget till Köpenhamn som vi kanske ska ta när syrran, Fredrik & Elliot kommer hit :)
Åkte sen hem och slängde ihop en gormé middag med mitt finaste porslin, se här bara



Tacopaj på papptallrik, plastbestick & mjölk i ölglas :)



Tog en sväng ner till Mobilia sen och hittade faktist något nytt att ha på mig i morgon på julfesten.
Blev lite mer shopping på ICA med. Så nu kan jag dricka te, köpte mig en mugg och mitt favvo te JORDGUBB!



Mys med jordgubbs te framför "mammas pojkar"

 



Pratade nyss med lillbrorsan med. Han och Ida ska juh komma hit på lördag med alla mina saker, sen ska dom stanna över natten. Åååhh vad glad jag blir. Ska bli så himla kul.
Denna helgen kan nog bli väldigt bra den med.
Julfest imon, Brorsan & Ida på lördag och kanske ett annat mysigt sällskap på söndag ;)




Ne dax att packa väskan o förbereda lite inför imon.


Haj haj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0