Sushi premiär



Hemma igen efter en riktigt bra eftermiddag!

Blev träning på SATS med Malin efter jobbet. Först 20 min på crossen sen mage & rumpa.
Kul att träna på ett annat gym. Jäkligt synd att inte Malin och jag har kort på samma..men men, så e det.
I morgon ska hon iaf följa med mig och träna på FORUM :) Blir troligtvis ett HLSM pass.

Efter träningen gick vi till lilla torg och åt SUSHI! Ja ni läste rätt. Jag har ätit sushi för första gången i mitt liv, och jag gillade det faktist. Behövde iof först en liten kurs i hur man håller pinnarna och lite annat, men det gick ju hyffsat iaf. El vad säger du Malin? :P


  

Sushi!

 

STORA lampan på lilla torg & massa snö som äntligen lägger sig :)


Blev sen en liten liten runda på stan sen och nu sitter jag här hemma i soffan efter en tuff match med snön och folket på bussen. Blev instäng i ett hörn av en megastor barnvagn. Du vet en sån där "dansk" syrran.

Nu går det en mysig film på trean som jag måste kolla på. "The Perfect Man"




Hej o hå



Kommentarer
Postat av: William

ha i Umeå om du vet vars det är :p

2009-12-16 @ 23:33:30
URL: http://sirwilliam.blogg.se/?tmp=16233147

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0