Snart slut




På denna vecka, för nu var det juh äntligen FREDAG!


Har precis kommit tillbaka från lunchen med Malin. Det blev en "Frukostbulle" och juice idag.
Så nu har man testat på den populära lunchen med :) Skönt att komma ut och få lite frisk luft med när man sitter här inne dagarna långa.


Jo just det ja..jag var juh och tränade igår. Gick på HLSM (höft,lår,stuss,mage). SHIT vad roligt det var.
Först uppvärmning & kondition i 25 min..med massa roliga steg. Sen styrka med hantlar och mycket mage!
Det kommer bli ett obligatoriskt pass varje torsdag kl 17 kan jag lova! :)
Riktigt bra instruktör med. Sprallig och gla!

Måste även nämna att Malin, Daniel & jag fick en applåd av alla på morgonmötet idag som tack för att vi fixat med julfesten. Jag ska juh inte ha lika mycket cred som dom iof. Men lite kul var det ändå. :)



Cirkus 4 timmar kvar tills mitt besök anländer hit till Malmö. Då jäklar blir det fredgasmys som heter duga! :)






Elliot & jag på Julafton 2008.






Hoj hoj







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0