Rolig bussresa?


Denna dagen har vart klart mycket bättre än gårdagen..och då syftar jag på jobbet.
Igår var den så tråkig och seg så jag trodde jag skulle dö.
Men idag har det rullat på bra fint. Fick ju pannkakor till lunch..kanske hade med det att göra? :P

Blev tyvärr ingen träning ihop med Malin idag. Så jag körde själv ist och svettades som en gnu på HLSM passet.
Asså ni anar inte hur kul det är. Det spritter verkligen i hela kroppen när man hoppar runt där. Sen massa go styrka på det. Är precis så jag vill att träningen ska vara!
Var tvungen att gå fram till instruktören Sabina efter passet och berömma henne för det grymma passet.
Hon blev jätteglad att jag tyckte det var så roligt. Så fick jag lite beröm av henne med. Hon tyckte att jag hängde med jättebra för att vara andra gången och att det syntes att jag har tränar mycket. Det var riktigt kul att höra! :)
Det enda lilla negativa med det passet är att det är väldigt mycket studsande, och det är absolut INTE bra för mina stcakars knän. Så jag hoppar över det och kör lite eget då ist..hehe.

Nu ska jag inte träna förrän på måndag. Ska bli skönt att vila lite ändå. El ja vila o vila..det blir juh raj raj på dansgolvet på lördag med Loppan! :)



Hade en riktigt jobbig bussresa hem...el jobbig kanske den inte va men konstig då. Började med att bussen va knökfull som vanligt. Det kommer på hur mkt folk som helst. En tjockis alkis knör på alla o bara stinker sprit. En arg gammal skånegubbe skriker åt han "lugna ner dig". Fyllot knör sig sen förbi mig och ramlar nästan i mitt knä. Fy fan! Mitt emot mig står en kille och lyssnar på musik på sin i phone. Han blänger som fan på tjockis alkisen och muttar massa för sig själv. Nästa hållplats kliver det på ett väldigt konstigt par. Tanten har sminkat sig med en hel årsförbrukning av grön ögonskugga och gubben har ett megastort plåster på näsan. Jag tittar sen upp mot killen med I phonen och ser hur han grips av panik. Han märker att han har glömt något och slår sig själv på alla fickor som en galning. Började nästan skratta där..han såg helt tokig ut. Sen skriker han SHIT! Haha.


Nu har jag precis kollat på bone söker fru. Herregud! Sikka original det finns!
Dom på bussen kunde juh ställt upp med tycker jag.
Har också tryckt i mig en needrans massa pepparkakor med smör på. Aj aj aj i magen.


Ähh..ska nog lägga mig nu. Go natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0