Mer jul!


Äntligen är det den 23e och jag ska åka hem idag!


Hade en jobbig kväll igår..jag hatar verkligen att packa. Speciellt när man ska va borta ett tag..hur ska man kunna veta vad man ska ha på sig om tre dar lixom..;P
Det gick aif bra tillslut, hoppas att jag fått med mig allt.
Fick ju dessutom packa ner mammas julsaker som hon hade skickat med Sebbe & Ida när dom va här och dumpa alla mina saker. Så julmattan, julgransbelysningen och den hemska tomten under granen får åka med hem till Stenkullen igen. Heheh..gick precis förbi en dansk här på jobbet och undrade om jag hade tomtesäcken med mig..haha. Lite kul är det ändå. Tomten har jag lagt med ansiktet neråt i påsen..han e nämligen rätt läskig.

Jag fick även handlat de sista klapparna igår på Mobilila tillsammans med Malin..fast kom på sen när jag kom hem att jag ändå hade missat en liten sak. Kanske kan fixa det i stan när jag kommer hem sen. Morsan ska juh möta upp mig och hämta sina julgranssaker..så då kan ghon lika gärna ta med sig min väska med..slipper jag släpa runt på den i stan :)

Sitter på jobbet nu och youtubar julmusik..måste juh ha lite känsla lixom. För nu börjar faktiskt snön försvinna på riktigt här. Men hörde att den vräkte ner hemma..så hoppas den är kvar där iaf :)


Vi har haft en liten tradition alal jular när i är hos pappa..och det är att lyssna på Burgårdens julskiva som syrran köpte för många många år sen. En låt på den skivan är jättefin och det är verkligen julstämning på den.

Hittade den på youtube nu :) inte den som är med på skivan..men originalet med Snowstorm. (visste inte ens att det fanns ett original)

Här är den iaf....







Jul i Göteborg














Hörs säkert senare!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0