Hangover & pepparkakor



Jaha..då var denna dagen med slut.
Idag har jag iaf tränat Body Step..shiiit va gött det var. Sen förbi affären, äta lite. Göra en sallad till lunch imon.
Efter det har jag bara suttit här och gottat mig i soffan med pepparkakor och "The Hangover"
Hahahaha....det är nog lätt den roligaste komedin jag har sett. Lite ensamt i soffan dock :(





Alan e bäst!! :)




Nu ska jag hoppa i bingen så jag är pigg för ännu en go dag imon!!
hehe...måste va positiv för att orka i detta mörker vet ni!
Blir ju träning imon med..men då är det HLSM som gäller. Vad är det tänker ni?¨
Jo då..det är nämligen Höft, lår, stuss, mage. Så nu har ni lärt er det med. Typ som MRL:en hemma kan jag tänka mig. Ska bli kul att testa något nytt. På tal om MRL så hade ju syrran o MRL gänget där hemma release för en ny korr idag. Kan tänka mig att det gick hur bra som helst. Ni e grymma!





Här är gänget från releasen i somras. Nicola, Jonna, Syrran & Anna







Guten Nacht alleman!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0