Ensam mys



Ja då var det juh äntligen snart Lörtag!

Idag har det iaf vart en bra dag på jobbet. Gick lite tidigare för att hinna hem till kl 16 då min tvättid började. Så det blev raka vägen ner till t-stugan. Sprang sen ner en snabbis till Mobilia, gick in på H&M och testade lite klänningar. Hittade en jättefin som jag råkade få med mig hem. Äntligen är nyårsoutfiten färdig iaf.
Det blir ett par svarta pumps till den och silvriga smycken. Kan nog bli fint! :)

Har alltså vart en mysig ensam fredag kväll med godis, Bonde söker fru och massa you tube :)
I morgon ska jag städa, handla och fixa mat till mig o Loppan. Så har en del att fixa med imon..ska bli kul.
Då går tiden förhoppningsvis lite fortare så att klockan blir 18.15 fort fort fort ;)

Pratade med Lollo i tel innan. Haha..alltid lika roligt. Jag berättade om mina lite mer annorlunda bussresor här i Malmö. Det hade vart ett fyllo inne i hennes butik och frågat efter ÄGG. Hon jobbar på Ur & Penn. Hahaha!

Gonatt mina vänner. Nu är det schlafen time! :)

 

Puss!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Siz

Hej!

Blev det den klänningen vi tittade på när vi va nere??? Vill ha bling bling skorna!!



Pöss pöss och ha så roligt med Lollo imon eller ah idag...

2009-12-19 @ 04:56:44
Postat av: Andréa

Hej Siz!



Nej, det blev faktist en annan. Jättefin är den, men rätt lik den vi kollade på.

Jaaa, men jag tycker du ska köpa dom. Annars gör jag det;)



Tack! PUSS

2009-12-19 @ 12:20:18
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0