BRA!



Blev en himla mysig kväll igår.

Kom hem vid 16.30 till lagad mat. Gormé köttbullar & makaroner :P tack goding ;)
Slängde i oss maten och sen vidare till bion. Efter en liten felkörning..(måste nämnas) även om vi hade GPS så hittade vi även tillslut en bra parkering väldigt nära bion.

Jag trodde först att det bara var vi och två till som skulle se filmen. Men sen började det rulla in lite folk efter hand. Dels 4 jobbiga brudar som satt och kommenterade allt under hela filmen, pratade hur högt som helst och sprang på toa 20 gånger. Jag hatar verkligen sånt, e så himla respektlöst. Va väldigt nära på att ryta ifrån el kasta min vattenflaska i hövvet på nån utav dom. Jag höll mig.
Filmen 2012 va la hyffsat bra ändå. Lite för mycket amerikanskt och hets...men så e del a alltid iof.
Den e ju helt klart värd att se..men då på bio måste tilläggas.

När vi kom hem blev det ännu mer film..el ja..vi kollade på "Henrik Schyffert - 90 Ett försvarstal"
Herregud vad rolig den va.



   






Sen kändes det som nån hade slagit mig i huvudet. Blev hur trött som helst och det verkar som det håller i sig idag. För nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kommer bli en kamp att hålla sig vaken idag.

Igår va även sista kvällen med Mats. Har varit riktigt bortskämd nu de senaste dagarna när han varit här. Kommer bli himla tomt när man kommer hem sen, och spec när man ska gå och lägga sig ikväll :(

Tänkte iaf gå och träna efter jobbet idag..va ju ett tag sen nu igen tyvärr. Men har juh flyttat o grejjat så de e la inte så konstigt. Kan juh köra nu onsdag och torsdag iaf. Innan nästa besök kommer.
På fredag dyker nämligen syrran, Fredrik & Elliot upp här i Malmö. Ska bli såå himla kul.
Idolfinal, Köpenhamn och julmarknad. Mys!

Här kommer lite bilder på Familjen Swerin/Lübbe





  

  

  

  







Hohohohoho







Kommentarer
Postat av: Jessica

Nemen, det var inte meningen!



Mycket sant!



Puss

2009-12-09 @ 15:19:06
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0