2012




Väldigt väldigt segt på jobbet nu alltså. Kan ha att göra med att det är sååå tråkigt o grått o blää ute.
Man blir verkligen deprimerad.

Jag har ju som sagt besök här hos mig i Malmö nu i veckan :)
Så igår åkte M & jag och handlade på ICA här vid jobbet.
Tog ett tag för honom att hitta rätt bara, även fast han hade GPS..hehehe :P
Våra planer var först att gå på bio och se 2012. Det blev inte så. Vi lagade mat och mös hemma ist.
Hade ju köpt pepparkakor och julmust..så lite julstämmning var det allt :)
Kollade på Johan Glans world tour of Skåne. Fan va bra han e! 

Men idag blir det bio iaf. Ska bli himla mysigt ;) Första biobesöket i Malmö blir det med. 
Finns många första saker i Malmö som kommer bockas av på listan nu..










Hej hej











 

Kommentarer
Postat av: Sis

Hmm va det du som bossade över GPS:en denna gången oxå... inte konstigt om det krånglade då hi hi.



Så stackaren får åka hem när fam Swerin/Lübbe anländer.. Hoppas att vi kan hålla ditt humör uppe lika bra som han :-) Längtar massor!



Pöss och kram

2009-12-08 @ 14:31:07
Postat av: Andréa

Hahaha! Ja det kanske det var..:P men bara på vägen hem och då hittade vi med en gång :)



Det är klart ni kommer att göra! Längtar massa jag med, ska bli så himla kul!



Pöss Pöss

2009-12-08 @ 14:54:56
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0