Julbord, flytt, kändisar & mys



Då var även denna helgen redan förbi. Men Gud så bra den med har varit!

Började juh med Julbord här på jobbet i Fredags. Hjälpte till lite med att duka o grejja innan med Malin, Daniel och två andra. Måste säga att vi gjorde ett jäkla bra jobb med den fina dukningen.
Kvällen blev himla lyckad måste jag säga. Mycket folk, alla va glada och verkade ha mycket trevligt.
Det blev rätt tidigt för mig & Malin...vi drog oss hemåt vid 00.30 ca..inte konstigt att man av trött då iof efter att ha hållit igång sen kl 16..el tom tidigare.


   
 

Lite bilder från i Fredags. Jag fastnade tyvärr inte på bild :P



Lördagen blev rätt slapp o gå...gick mest och väntade på att Sebbe & Ida skulle komma. Efter ett tappert försök att guida dom upp till mig så gav jag tillslut upp.
Det gick lite lättare för dom att fråga en blind Stockholmare i Skåne ist..hehe.
När vi hade fått in alla saker i lägenehten slängde vi oss i soffan med lite vin, öl o chips. Efter det blev det sen en sväng på stan och en god bit mat på Fridays. Gick sen vidare till ett ställe som hetet Gökboet.
Mysigt litet café/bar ställe. Va inte så mycket folk där till en början, men en rullade det in ett stort gäng. Vilket visade sig vara Magnus Uggla och hans vänner :)
Även den goa komikern Per Andersson från Göteborg va där.
Ida blev helt till sig och ville gå fram och ta kort..men njea....lite för feg, hehe :) Vi fick juh se dom iaf.



  

  

Lördagen på Fridays & Gökboet. Där vi bland annat eldade upp gamla minnen...hehe :)




Vid 13.30 tiden igår åkte Sebbe & Ida hem efter att vi gått en liten sväng på Mobilia.
Måste juh visa dom lite av min nya hemstad nu :)

Jag traskade då hemåt och började gräva i alla mina flyttlådor. Packade upp altting och pyntade lägenheten med lite julsaker som mamma skickat med. Hade även tvätt tid från 16-20..så det gjordes också igår.
Nu är det verkligen jättemysigt där hemma & jag trivs som fisken i vattnet i mina nya lya.

När jag va klar med allt städande, fixande och tvättande fick jag ett efterlängtat besök från Göteborg, och det blev en hel del mys i soffan ;)
Gott att det är någon hemma när man kommer hem från jobbet sen :)



Hejrå








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0