Time to go



Ja som sagt..åker juh hem idag igen..om cirkus 2 timmar faktist.
Ska bara göra ett sista ryck här på jobbet ihop med Fouad ang. årsbokslutet..sen pyser jag bort mot bussen.
Skulle juh prata med Mandy idag med..men ne ne..då är hon inte på jobbet. Vissa har det bra som är lediga :P


Går rykten om att det är massa snö och jättekallt hemma. Mys! Här är det bara ruggigt och grått. Solen tittade fram en snabbis, men försvann lika fort. Gött att man ska sitta på en buss i 3 1/2 timme och bara mysa då..:) Hoppas jag har lika tur som de andra två gångerna, att det är en trevlig busschaufför. Dom har verkligen vart super trevliga och skämtsamma båda gångerna.








Stort plus till Swebus Express. :)






Sen blir det juh kalas hos Fredrik. har fundearat lite ang. presenten jag köpte igår. Undra om han kommer att gilla den? Den är juh lite spec..hehe :)

Är juh faktist sista dagen med Fouad idag..el ahh han kommer in nästa vecka o lämnar sina saker och ska hjälpa mig med det sista. Sen är jag själv. Är juh rätt tryggt och ha honom när när man undrar massa saker..men känns ändå bra att få lösa problemen själv..för det är juh det jag måste göra framöver :)


Haha..lyckades få med mig en flarra vin härfirån..slipper man köpa så mycket på systemet imon.
Spara spara spara!




Jag har kommit på mitt nyårslöfte...sa det till mig själv igår. Tänker inte nämna det här...men jag hoppas ni kommer märka det ändå :)








Blir jääävligt trött på vissa människor alltså...åååhh!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0