Nyinflyttad


Ja igår var juh den stora dagen för mig! Inflytt i lägenheten.


Efter jobbet åkte Malin och jag till elgiganten och köpte en TV och en router till mig.
Killarna där var lite märkliga måste jag säga. Dumförklarade oss för att vi inte kunde nåt om TV apparater, ställde konstiga frågor och var allmänt knasiga bara. Sen fick man sig en känga för att man kom från Lerum också..hmm illa. Efter många papper o skit blev det iaf en liten 32 tums LG tv som fick följa med hem.
Köpte juh då även en router så att jag ska kunna blogga såklart :)



Denna TV:n fick det iaf bli :)





När vi äntligen hade fått ur tv:n och skulle ställa upp den kom vi på att jag inte hade någon antenn sladd, blir liiite svårt att titta på tv då :P. Precis i samma ögonblick ringde Filip och sa att han var framme, så då slängde vi in sakerna i lägenehten och åkte sedan ner igen och fick köpt en antenn sladd av en mycket trevligare kille än dom på Elgiganten..fick bli ONOFF ist. Blev även en liten shoppingur på H&M för Malin och en på ICA för mig.
Pappatallrikar,platsbestick,mjölk,fil, smör & lite annat kraffs fick det bli.

Väl hemma igen så satte vi igång o skulle vi ställa in alla kanaler på TV:n. Efter många om o men så lyckades Malin få till det. Är fortf lite knasigt, men det ger la sig :)
Sen skulle jag ju få igång mitt internet med..gick inge vidare till en början, men det löste vi ju självklart med tillsut, med lite lite hjälp :P 
Så nu är ju faktiskt några utav det viktigaste sakerna klara, väldigt skönt måste jag säga.
Sen kommer ju brorsan på lördag med ännu mera saker. Då kanske jag tom kan laga mig en bit mat..:P

Tänkte jag skulle tagit lite bilder igår....men det blev så sent eftersom jag ägnade resten av kvällen att packa ut alla mina väskor o få saker och ting på plats. så får bli idag ist :)

I mon är det ju julfest här på jobbet, ska bli himla kul. Första partyt i Malmö :) 
Det kan ju faktiskt sluta hur som helst.




Adjö.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0