och så hem igen...



Blev inte så mycket shoppande igår ändå. Men tur va la det...för nu måste det hållas i stålarna.

Va först och åt en bit mat med Malin och uppdaterade henne om vad som hade hänt hemma under julen :)
Sen blev det en liten sväng på stan. Malin lämna tillbaka lite julklappar osv. Gick en snabb sväng in på Gina, men hitta nada. Så jag tog bussen hem..gick förbi Mobilila och handlade lite på ICA, sen raka vägen hem.
Kom juh på att det var hockey på kvällen..så man hade nåt o se fram emot. Synd bara att man inte kunde va där live och kolla..fast alla kom juh inte ens in på Ullevi så kankse lika bra att man satt hemma i soffan med en varm kopp te ändå :) Gött var det iaf att Frölunda vann med 4-1 och Nattas lille drömprins va juh hur bra som helst ;)

Fick ett mms av Niclas som var där och kolla.




Rätt fräckt ändå :)





Nu har snart även halva denna dagen gått. Tiden går fan fort alltså...lite smått skrämmande.
Bokade min bussbiljett hem innan med..ser fram emot denna bussresan.
För nu kan jag iaf lyssna på min egna musik! :)
Funderar även på att fortsätta på min bok "luftslottet som sprängdes".

I morgon är det kalas för Fredrik (syrrans kille) som fyller år.
Så blir bussen direkt från Nisseterminalen till Gamla Björboholmsvägen :)
Sen är det juh även Nyårsafton på torsdag. Den ska firas hemma hos Ida & Andreas i Floda.
Det är jag och 4 par...hörde iof att det ska komma en till ensamvarg, så vi får la hålla ihop då ;)



Efter jobbet idag blir det en till sväng på stan...måste hitta något till min kära svåger och sen ta en till runda på GINA o se om jag hittar nåt skoj.
Sen blir det hem och packa....igen. Gud vad jag älskar det! :P






Svågern Fredrik :)






Idag är det nyårsskål här på jobbet. Blir lite bubbel och kransekager (dansk kaka) till det. Kan bli trevligt :)



Puss o kram











Kommentarer
Postat av: Käse

Niclas? du måste mena Osten? :P länge sedan nån kalla mig Niclas, blir ju förvirrad:)

2009-12-29 @ 21:57:05
Postat av: The evil sister

Vi kanske blir släkt du och jag, efter nyår...

2009-12-29 @ 23:53:09
Postat av: Andréa

Käse: Klart det är dig jag menar min lilla Ost..:P



The evil sister: Hahahaha..det ser jag fram emot. Tänk dom släktträffarna..oj oj oj!

2009-12-30 @ 08:48:05
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0