Tillbaka



Och då var man här på jobbet igen då...usch va segt och fel det känns.
Hade en rätt jobbig bussresa igår ändå. Ingen musik, ont i ryggen & en jobbig kille bredvid mig som skulle prata hela tiden och tända lampjäveln rätt i fejjan på mig. Men men..jag är inte bitter, lyckades la sova i 20 min iaf och vaknade med nackspärr..:/

Vill vara hemma i Stenkullen och mysa, äta massa godis och shoppa på rean. Men nää..klart det är bättre att vara här och ha svin ont i ryggen och jobba... :(
Tränade nämligen Body Combat med sis i Stenkullen igår. Shit vad kul och jobbigt det var. Men jääädrar vad ont i ryggen jag har idag. Okej att man lätt får träningsvärk av det..men detta är något annat. Känns faktist som jag har sträckt ryggen....känns inge vidare. Det gör ont när jag tar djupa andetag och natten ska vi inte prata om..kunde INTE SOVA FÖR FEM ÖRE. A ja...försöker sitta med så rak rygg som möjligt nu...kan tänka mig att jag ser ut som en stropp.

Måste berätta om juldagen med. Va juh ute med Bea! Inte träffat henne på jättelänge så vi hade en del att prata om kan man säga. Första satt vi hemma hos henne och drack vin och prata massa..efter ett antal glas vin åkte vi sen vidare till en annan förfest...sen blev det svart...hehe nej då så illa va det la inte med en hel del blev det iaf. Åkte sen in till stan och hamnade på Hard Rock, där stötte vi på massa massa folk från Lerum och även en annan person som jag egentligen var alldeles för snäll mot. Bea och jag tappade iaf bort varandra och allt blev lite galet..men kul hade vi :) Snart blir det även en tripp för henne hit ner till Malmö..för hon har ju tydligen ALDRIG varit i skåne..hehe.





Jag, Daniel & Bea på förfesten ;)


Enda bilden som jag hitta tyvärr.....




Fick juh en ny kamera i julklapp...men det blev ändå inga kort på juldan..den krångla så jag la ner det, ingen idé o pilla med sånt på fyllan kanske. Va däremot en annan tjej som tat kort..så ska se om jag kan norpa dågra bilder från henne :)


Idag efter jobbet blir det en sväng på stan med Malin...hon skulle byta lite klappar och jag fick juh ett presentkort på Gina som måste användas upp ;)


Blir tyvärr inga bilder i detta inlägg..ska se vad jag kan göra åt saken. Jobbar på det!

Jag är hungrig!! En hel timme kvar till mat. Försöker att dricka mig mätt på kaffe & vatten nu, går la sådär måste jag säga.

Kurr Kurr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0