Julen



Jaha?!! Då var denna julen med redan över. Alltid så mycket stress o jekt innan..sen går den över på några timmar bara.

Min blev bra tillslut iaf. Dan innan va ingen bra dag, Usch säger jag bara. allt gick emot mig.
Va på bra humör på jobbet, va juh så glad för att ja skulle åka hem och va med min underbara familj och bara mysa. Mamma skulle juh komma och möta mig på nisseterminalen och hämta alla julsaker som jag släpat med till henne. Nee då ringer hon när jag sitter på bussen och säger att hon köpt ny julgransbelysning. OM jag blev irriterad. Sen skulle jag juh egentligen träffat en också...det sket sig med.
Kom till drottningtorget o skulle ta vagnen till pappa..då var det massa förseningar.
Efter många om och men kom jag hem till pappa och hjälpte Anette lite med maten, va ju där liiite tidigare än planerat om man säger så. Sen rullade alla in..:) pappa kom sist eftersom han jobbade till 18.
Det blev massa god mat, en helsikes massa godis och många fina klappar. Jag fick en extern hårddisk till min dator..såå gött. Sen även presentkort på Gina som tydligen försvann där ett tag. Pappa & Anette leta som galnigar efter min klapp först....ähhh det är ett presentkort på Gina Tricot på 400kr sa farsan då. Haha!
Det fattades juh bara att mina klapparska försvinna lixom, eftersom den dagen hade varit sååå bra redan innan.

Sen spelade vi julklappsspelet..fan vad kul det är. Jag fick tårtljus som Ulli hade köpt, men lyckades byta till mig en nyckelring av Anette eftersom hon fick sitt egna paket. haha!


Gårdagen (Julafton) va inte som alla andra år. Vi var först här på förmiddagen allihopa.
Jag fick min efterlängtade digitalkamera, en parfym och en tröja/jacka.
Vid 16 tiden åkte syrran, Fredrik, Elliot, mamma, oma & jag till Fam Lübbe på Hisingen och firade vidare där.
Medans Acke, Ulli & Molly åkte till Fam Ihl och Sebbe gick över till Fam Hanson.
Så lite splittring blev det...men var mycket trevligt ändå.






    

    

    

   


 




Kommer mer bilder sen från Ackes kamera.... :)








Idag blir det utgång med Bea och lite andra folk. Ska bli kul, vi har ju inte setts på jääättelänge nu!
Innan det ska jag träffa Tess idag och kanske hinna ta en promenix med syrran o gänget..får se vad som hinns med. Nu ska jag iaf gå upp o duscha.


Hopps ni haft en bra jul allihop!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0