In der weihnachtsbäckerei



Riktigt sega dagar alltså. Jag vill bara hem NU och mysa med med min familj!

Åhhhh gårdagen va fan inge kul..fick en sån jäävla ensamhetskänsla igen. Usch usch usch!
Hoppas bara det är för att det är juletider och att det konstant är mörkt ute. För så vill jag aldrig mer känna!
Mycket mycket tankar som snurrade runt i huvudet kan jag lova.

Läser många andra bloggar där som skriver att detta kommer bli deras bästa jul någonsin.
För mig känns det tvärtom...har känslan av att denna kommer bli den sämsta någonsin.
Nu låter jag väldigt negativ..kanske inte är så illa som det låter. Men nåt i den stilen iaf. Har inte haft nån riktigt julkänsla..har nästan inga pengar att köpa klappar för, känner mig som sagt ensam o lite annat tjaffs. Lovar att jag ska suga in så mycket energi som jag bara kan när jag kommer hem till pappa i morgon och ska mysa med alla mina underbara. Lägntar som en tok. Bara en natt kvar här i Malmö nu innan jag får åka HEM! <3

Idag efter jobbet ska jag äntligen fixa mina sista klappar då..till mina underbara syskonbarn Elliot & Molly.
Hoppas att Malin nappar på mitt förslag med, så kan jag få prata av mig lite kanske.


Nu börjar snön försvinna här med...e la så typiskt, men som jag precis sa till en jobbarkompis..det är ju snart Julafton..och då kan det juh inte vara snö. Man kan ju hoppas att snön hemma ligger kvar iaf...för nu spelar det juh ingen roll om den försvinner här :P
Sitter och lyssnar på den underbara julmusiken på julradio.se..haha. Sikken blandning av låtar alltså.
Fick lite julstämmning igår förresten..Leslie, min Sk. halvbror hade lagt upp en länk på Facebook där tyska barn sjöng "In der Weihnachtsbäckerei" = "I julbageriet". Herrehud va gulligt alltså. Ni måste bara få se den..så jag lägger in filmen här med..den får man bara inte missa!




Kolla in den här....












Är dom inte för söta..?!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0