Nedräkning..



Gud vad trött jag är idag!
Helt slut verkligen. Vaknade lite för sent med...06.40..hmm måste ha tryckt på snooz knappen i sömnen.
Smörjt in mina händer för andra gången nu...shit vad torra dom blir i detta vädret.
Känns som inte alls är många på jobbet nu, jag sitter själv här borta i min hörna.
Fouad är i Hamburg och ska skeppa över sin bil till Africa & dom andra två är lediga.

Ja det är juh bara enochenhalv dag kvar här på jobbet nu innan man är lite ledig iaf. Ska bli himla skönt!
Först då den 23e blir det julfirande hos pappa & Anette. Är alltid så himla mysigt.
Massa god mat, lekar och julklappar då såklart ;)

Sen på julafton blir det juh lite annorlunda i år...vi ska alal vara hos mamma på förmiddagen..sen ska juh Sis, Fredrik & Elliot vidare till Fam. Lübbe i stan. Alex, Ulli & Molly ska hem till Fam. Ihl i Lerum. Så då blir mamma, oma, Sebbe & jag själv. Men det lutar åt att jag hänger på till Fam. Lübbe. Lite annorlunda julafton..men kan nog bli trevligt. Känns konstigt att bryta på en tradition.

Idag efter jobbet blir det först träning...sen om jag hinner o orkar så ska jag kika lite efter klappar till de små barnen. Måste även börja packa lite och så..bestämma vad man ska ha på sig alla dagar. Gud vad jobbigt..hehe.







Hej på ett tag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0