Premiär utgång i Malmö med min Lollo


Åhhh sikken bra Lördag det blev!

Började dagen med en go gröt frulle. Tog sen tag och städade hela lägenheten.
Sen blev den en liten tripp ner till Mobilia. Slåss bland alla galna människor både på systemet & ICA.
Orkade inte så länge..så jag pallrade hem rätt fort med påsar högt och lågt.

Började sen förbereda maten o allt annat. Vid 17.50 åkte jag ner till centralen för att möta min lilla Loppa som irrade runt helt själv vid pressbyårn och tittade på lysande bollar :)

Efter många om och men gick vi tillslut på rätt buss, (haha) och kom hem till lagad mat och massa massa vin.
Blev sen en grym förfest. Gjorde oss i ordning mesta tiden och sprang mellan vardagsummet och speglarna.
Ni vet, så som bara vi tjejer kan! ;)
Vid 23.30 åkte vi in mot stan och hamnade på HIPP. Va ett helt okej ställe ändå...och kvällen blev grymt bra!




   

  






Mådde som man förtjänade i morse dock...blää. Och så var man tvungen att följa lilla Loppan ner till bussen..va rätt gött med lite luft ändå. Så fick man juh visa sin grasiösa sida med när jag försökte hindra från att ramla ner i snön..haha.

Nu ikväll har jag tvättat lite till, lagat mat inför veckan och sen suttit här i soffan o mest slappat.

Dax för sängen snart!


Puss på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0