Om det så är det sista jag gör...


Nu är det fredagsmys!

Jag vet att alla skriver så, men det kommer det bli idag för min del. Har först tvättid mellan 16-20..sådär lagom kul, men men..har juh ändå inga andra planer och det måste juh göras. Ska städa och även gå och handla idag. Skönt och ha det gjort...så kanske jag kan springa i lite affärer imon innan Lollo kommer. Kankse jag hittar mig en jacka! :) Måste juh köpa det två sista klapparna och även gå till "apoteket" med så vi kan hålla oss friska under lördagen :)

Det är juh rätt mkt snö här nu och imorgon ska det tydligen bli jättekallt. Hoppas verkligen det inte påverkar tågen bara. Kan bli jobbigt eftersom loppan tar tåget hit imon. Håll alla era tummar!


Ja..så ikväll blir det en stor fet godispåse framför TV:n när jag e klar med tvätten o allt annat skoj.
Är juh Bonde söker fru ikväll kl 20.00. Får man juh inte missa nu när inte idol går längre :P
han den där Roger alltså..sikken lirare!






Är inte bara helt underbar? ;P






Tjolahoppsansa!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Men bästa programmet går ju på SVT!! Filip och Fredrik är me!! Tut tut och vi skulle ju hur va det.. ;-)

2009-12-18 @ 14:23:25
Postat av: Andréa

Ahh jo det är juh sant. Hängde inte riktigt med på slutet av din kommenatar, men men. Det blir nog bra! :)

2009-12-18 @ 14:48:07
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Siz

Ha ha missade lite ord... vi skulle ju hålla koll på tågen skulle det va...

2009-12-19 @ 04:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0