Jag ser det snöar....


Ännu en ny dag med nya möjligheter..hehe..klyschit va?! :)


Nu har iaf snön kommit till Malmö med. La sig riktigt fint igår kväll och nu är det vitt på både gator och torg.
Ser tom ut som att lilla solen vill kika fram bakom molnen. Det e nice. :)
Riktigt riktigt kallt är det med. Sen har det juh en tendens att blåsa rätt mycket här. Så när det är 1 minus som det är nu ungefär, så känns det som minus 40 ist! Brrrrrr. Och jag som inte har köpt mig en vinterjacka i år IGEN!
Går runt med min kappa och fryser röven av mig ist. MÅSTE juh verkligen köpa en, men det finns det juh inga pengar till. Åååhhh..aja..nån ska jag nog hitta!




Snö i Malmö. (Taget från köksfönstret.)




Idag efter jobbet bllir det träning igen! Denna gången på mitt gym med Malin.
Sen blir det faktist till att vila fre-sönd. Så kör vi igång på måndag igen. Blir juh bara månd & tis nästa vecka eftersom jag åker hem vid lunchtid på onsdag. Åker buss denna gången. Är mycket billigare fast tar 30 min längre..det gör mig absolut ingenting när man åker för 156kr ända till Göteborg, det tycker jag är bra!
Ska faktist bli skönt att komma hem igen. Nu känns det som jag inte vart hemma på huuur länge som helst.
Fast det är bara typ en månad.
Ska juh förhoppingsvis träffa M på onsdag eftermiddag en liten snabbis, innan jag ska vidare till pappa och fira jul där. Vi ska spela julklappsspelet och jag har köpt en grym klapp på en väldigt rolig affär här i Malmö..som faktist bara finns just här. Coolstuff heter den och har hur mycket roliga saker som helst.


Men just nu är det mer fokus på Lördag, då min bästa lilla Lollo anländer hit till skåneland.
ska bli så himla kul! Har sett fram emot och pratat om detta länge. Redan innan jag ens visste om jag skulle ha en lägenhet i Malmö nu.

Vi är bäst ihop! <3




   

   

   

   

Detta var bara några utav alla "äventyr" vi varit på. Nu är det dags för oss att göra Malmö också! :)




Snart blir det PANNKAKOR!






Kommentarer
Postat av: William

ha jaaa mer än så där + att vi har -17 i dag huvva :p så vem är dud å?

2009-12-17 @ 13:39:28
URL: http://sirwilliam.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag älskar alla korten på oss, jag älskar allt vi gjort,

jag älskar alla minnen, jag älskar att jag har dig,

JAG ÄLSKAR DIG!!!!

2009-12-17 @ 16:01:24
URL: http://laaberg.blogspot.com
Postat av: Andréa

Detsamma detsamma detsamm min bästa Lollo!

Älskar dig med! PUSS!

2009-12-18 @ 08:20:52
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0