Hann inte lägga ut detta innan jag åkte till mötet tidigare idag



Bara cirkus 40 min kvar på denna arbetsdag..ska iväg på möte mellan 14-17 på Bronsyxegatan.
Så jag jobbar juh fortf. men inte lika hårt :P
Åker dit med Malin..ska bli kul att höra alla detlajer från igår, hihi :)
När mötet är slut hoppas jag att jag är pigg nog att åka och träna. Fast det är juh ett måste nu..så jag SKA göra det. Blir ev. träning ihop med Malin imon med, ska bli himla kul! :) Sen en tripp på stan för att inhandla min enda Julklapp i år..vi har ju lottat oss syskon & respektive emellan.
Jag har juh ingen respektive, men fick iaf äran att köpa till Ulli.
Syrrans kille Fredrik ska köpa till mig. Undra vad han hittat på?? :)
Kan hända att det blir några småklappar till iof. Man är juh trots allt både moster & faster.

Här har ni den sköna ligan.....




Acke & Ulli på Ida & Andreas bröllop i maj 2008




Sebbe & Ida på mammas 60 års fest i april 2009




Fredrik & Stephanie på mammas 60 års fest i april 2009




Jag på nyårsafton 2008




Elliot på Korsika i maj 2009




Molly hemma hos hennes farmor i April 2009







Tjohej nu ska jag åka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0