Stoppad av polisen!



Pratade precis med mammsen i tel. Jag skulle ringa och säga att jag har hittat en digitalkamera som jag önskar mig i julklapp. Jag har redan hittat en till dig säger hon då..hehe känns konstigt att veta vad jag kommer få i julklapp. Innan har man la haft sina aningar eftersom man önskat sig vissa saker. Men nu VET jag verkligen att jag kommer få en! Pirrade till lite i magen faktist. Har ju vart utan kamera sen den 9 e maj i år!
Ahh jag vet exakt datum bara för att jag glömde den på planet till Korsika när vi var där i våras. Hur dum får man va egentligen..??!! La den emellan säterna (stavas det så) och glömde se nav den när vi skulle gå av planet.
Hade inte betalat ett öre för den, men öndå! Den va grymt bra och min bästa vän.
Eftersom jag bloggar och älskar att ta kort har det varit lite bökigt att alltid ha tagit bilder med mobilen, me ndet har juh funkat. Men ska bli sååå himla skönt att äntligen få en riktig kamera! :) Mamma sa även att hon äntligen har hittat till min blogg. Kul att veta att lilla mamma läser detta med nu :)

Ja var ju som sagt på medarbetarmöte idag...va rätt segt ändå. Ända tills slutet började närma sig och lussebullarna, pepparkakorna & glöggen rullade in. Malin & jag tryckte i oss 2 lussebullar. SHIT vad goda dom var. Vi var helt tagna..hehe. Malin försökte luska ut receptet...hmm gick sådär :P
Fick sen skjuts av Malin till gymmet i hennes nya grymma superblåa B-klass.
Nu är det bara familjen som fattas Malin..hehe :)

Blev ca en timme på gymmet. Först bandet sen mage & rygg och sen bandet igen. Gött svettigt var det iaf.
Det är rätt gött och träna här i Malmö. För det är inte en jävel som vet vem jag är. Så man behöver lixom inte tänka på hur man ser ut osv..el ja ni fattar. Det är juh alltid jobbigt att ligga där o pusta o frusta när någon man känner kommer och ser en..hehe. Är så skönt att jag kommit igång med träningen igen iaf. Nu jävlar.
I morgon blir det träning med Malin på SATS vid vårat jobb. Ska bli riktigt roligt.
Dels att få testa ett nytt gym och sen ett träna ihop med någon....va ett tag sen nu.


Måste berätta en liten rolig sak som hände mig påväg hem från gymmet idag.

Hade precis kommit in på gården här, lyssnar på hög musik på min I pod. Då ser jag en kille som ser lite förvirrad ut..han kommer fram till mig och jag ser att han vill fråga något.
Så jag drar ur lurarna och går fram till honom.
Han frågar om jag har tillgång till att komma in i det huset (han pekar på området mitt emot mitt). Jag är nämligen polis säger han då och drar fram en bricka från jackan. Jag skulle behöva komma åt källarutrymmet.
Jag kan testa sa jag. Är precis nyinflyttad här så vet inte så mkt än. Då skrattade han bara åt mig hehe,  men jag gick fram till dörren och testade båda mina taggar. Det var ingen som funkade tyvärr.
Han tackade så mycket för hjälpen ändå och jag gick vidare hemåt. Då såg jag en till polis som står och pratar med en kille. Shit vad nyfiken jag blev på varför dom ville komma åt källarn i just det huset.
Tänk om det är någon el något som dom letar efter. Tur att det inte var i mitt hus..då hade jag fan vart skraj.

Oj! Blev en hel del text nu...men kände att jag behövde skriva av mig lite.


Slänger in en bild på min nya klocka jag köpte i söndags som kompensation :)





Köpt på Ur & Penn för 298:- Fin va? :)








Nu är det Bridget Jones Dagbok på 5:an. Så bra film. Så hejdå på er alla..ska kika på den nu.


Hörs imon!


Puss!



Kommentarer
Postat av: Louise

Såå nice klocka, synd att inte jag fick sälja den :( buuhuu.

Längtar tills lördag <3

puss

2009-12-15 @ 23:37:43
URL: http://laaberg.blogspot.com
Postat av: Andréa

Ja visst är den fin! :) grymt ändå att det avr den du trodde med. hihi. Ahh men nästa gång lovar jag att köpa en av dig gumman.

Ååååhhh det gör jag med! Ska bli så himla kul! .)



PUSS

2009-12-16 @ 08:48:22
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0