Pigga upp mig


Nu har det varit två helt underbara dagar med strålande sol. Men det ver tydligen nog. För nu är det sådär grått o tråkigt igen. Tur att dom två dagarna var på en helg iaf.

Åhh jag vill göra saker som piggar upp nu såhär i mörkret. Typ som..


* Träna
* Sola
* Fixa mina naglar
* Klippa och färga håret
* Köpa massa nya kläder
* Resa bort



   

Turkiet 08                Cypern 09


Usch usch....ja lite saker är juh inte så svårt att ta tag i iof. Både träna och ev. sola ska jag juh göra idag.

Sen blir det matlagning för att fixa lunchlådor till veckan. Måste verkligen hålla i varenda krona nu.
MÅSTE bli bättre på att ta med mig mat till jobbet. Jag som var så duktig innan. Det som är tråkigt bara e att man aldrig kommer utanför dörrarna här på jobbet om man har mat med sig.
Kan juh faktist var skönt att komma ut på lunchen o få lite frisk luft bland annat.

Men men..idag ska jag iaf ut och äta med Malin igen, och uppdatera varandra om helgen som varit :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0