Fam Swerin/Lübbe gör Malmö


Gud vilken bra helg detta har varit!!

Började med att lilla familjen kom och hämtade upp mig på jobbet i fredags eftermiddag. Raka vägen till ICA för att hadla TACOS och lite annat gott. Blev sen en myskväll här hemma med Tacos, godis & Idolfinalen såklart!
Rätt kille vann med. Så bra Erik


Fredag

   


I lördags skulle vi juh egentligen åkt till Köpenhamn, men det blev lite ändrade planer.
Gick runt och strosade på stan här i Malmö ist. Helt underbart väder med strålande sol och väldigt kallt.
Efter en låååång dag på stan blev det Stinas kyckling här hemma. Sen ost,kex & vin till Robinsson.

Vid 23 tiden däckade nästan alla vi tre här i soffan.
Man blir ju rätt trött när man blir väckt av liten go Elliot kl 7.30 på mornarna..;)




Lördag

   

   

   




Idag såg vi mycket fram emot Julmarkanden som skulle vara nere vid mitt jobb på Dockplatsen.
Det var verkligen en besvikelse. Så vi tog en go långpromenad i solen vid havet ist.
Gud så fint det var alltså. Syrran & Fredrik hade vart där innan när E låg i magen..så dom visade mig en fin sida av Malmö, hehe känns bra! :)
Tog en go och välförtjänt (dyr) fika på Espresso House precis vid vattnet. Det är verkligen hur fint som helst!

Gick sen vidare upp mot stan och kollade i ännu mer affärer. Fredrik fick köpt en jättefin G-Star tröja och jag köpte mig en y klocka på UR & PENN. Tänkte massa på dig då Lollo ska du veta ;)

Dagen avslutade vi med en liten liten sväng här på Mobilia. Orkade inte spec länge så vi gick förbi Super Falafel och köpte med oss mat hem. Herregud vad gott det var. Första gången jag åt Falafel tack vare syrran och det var verkligen inte sista gången kan jag säga!


Söndag

   

   

    

 





Nu sitter jag här själv i soffan igen, och det känns hur tomt som helst. Blir en konstigt vändning när det ena stunden e full liv och rörelse och sen bara poff så e alla borta.
Men men på Lördag kommer juh min Lollo hit, och då blir det party! :)

Nu blir det snart parlamentet och sen söndagsfilmen "solstorm" på fyran. Om jag vågar se på den själv vill säga. Hade vart gott att ha en spec person här nu så vi kunde se den ihop ;)




Ha en go söndagkväll alla!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0