Inget att skriva om




Bara enochenhalv dag kvar på denna arbetsveckan nästan.
Nu går det sådär fort igen...det skrämmer mig lite faktiskt. Men men, what to do?
Bara hänga med i svängarna så att säga.

Längtar så himla mycket tills imorgon då min syster, Fredrik & Elliot kommer hit. Ska bli så mysigt.
Så idag blir det stdäning hemma, efter träningen då förståss. Och innan träningen ska jag hinna springa ett litet ärende med. Kul att ha saker o göra! :)

Jag börjar bli rätt trött på detta hemska och tråkiga väder. Hallå det är dec! Då ska det vara kallt och ev. snöa! Men ne ne..det är juh bättre att det är halvkallt, regnigt och grått.
Bättre att kylan o snön kommer lagom till min f-dag i feb ist. el hur? Usch!






Grymmaste ungen! <3







Tooodilooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0