Beslutsångest!



Åhhh jag känner inte alls för att gå och träna efter jobbet som jag planerat.
Men känns änna lite som jag måste...kommer juh inte träna på ett tag tag sen. Vad ska jag göra?!
Har man ingen lust blir det juh ingen bra träning i vilket fall. Måste juh även köpa de där sista klapparna.
Ska jag verkligen skita i det..? Åhhh jobbigt!

Denna dan har verkligen vart seg alltså. Lyssnat på julmusik och ätit pepparkakor är la det jag gjort typ..:P
Fått ett julkort av chefen här med. Trevligt med en liten personlig hälsning i. Har även fått två julkort hem till mig. Ett av fam. Swerin/Lübbe och ett av fam. Hanson. Kul när dom där hemma tänker på mig! :)
Jag har inte skickat ett enda..känner mig rätt dålig.
Men men..har juh aldrig gjort det innan heller så...kanske får bli ett nyårslöfte el nåt.


Isf lär det juh bli nåt i denna stilen...











Hjälp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0