Vinkväll hos Ulli



Lite övertid idag med...en halvtimma igen. Det går rätt bra o lätt när man vet att man får lite för det iaf.

Blev en snabb dusch och ombyte hemma sen. Gick sen i raska steg hem till Ulli & brorsan. Fick god mat. Det gjorde susen..va hungrig som en vaaaarg! Dom som känner mig bra vet att jag måste ha mat FORT när jag är hungrig. Annars är det inge kul o umgås med mig kan jag säga..:P

Sen blev det massa vin & goda bullar som Acke hade tagit med sig från jobbet. Det är fan farligt att han jobbar på Norlander nu..han får ju en massa gott med sig hem..:/
Blev iaf en del tjejsnack medans Acke va o träna fotboll. Det är fan bäst med tjejsnack alltså...skönt att få lufta lite. Jag är ju en sån människa som tänker rätt mycket..och då är det skönt att bli av med lite tankar och belasta dom på någon annan..hehe.

Ne nu får jag nog stänga ner här o sova. Ska ju upp o jobba imon :( Men nu är det BARA 3 DAGAR KVAR!





Vin




Galen bror :/





Acke & Ulli fick flippen och började köra duett sång, så som "Flickor bak i bilen" & "En helt ny värld"




Jag fick nog och gick hem.....




Go natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0