Lite nya saker!



Mmmm idag har med vart en hektisk dag...jobba som en tok. (dock ej över idag, skönt)

Sen en tripp till Allum med syrran & köpa present till Acke..det gick på 2 röda..visste preciiis vad vi skulle ha!
Vidare till GINA såklart..testade ett par väldigt konstiga shorts...som jag sen med glädje hängde tillbaka.
Köpte istället 3 par trosor...dom är så sjukt bekväma dom från gina...string+bekväma. Det är en rätt bra kombination..;)
Syrran fick köpt en vääldigt fin kjol..så vi kommer nästan se likadana ut på fredag!
Men det blir kul! :) Vi är ju trots allt systrar!

När jag kom gick jag förbi affärn & hämtade upp mitt H&M paket...där i låg det en ny bikini, ett linne, en sporttop och ett par trosor.






Måste ju se bra ut på stranden om lite mindre än 2 veckor. El hur Lollo?! :)




Roligt linne!



Gick förbi Sebbe (lillbrorsan) efter och kollade in hur dom hade fixat i lyan..va inte så mkt gjort sen jag va där sist förutom lite vit färg på väggarna. Men det blir nog fint!

Skulle egentligen städat här hemma idag..men tappade totalt lusten. Får bli imon istället efter jobb, apotek & system.





Väntar på ett svar jag inte får...frustrerande!!



Psst...bara 2 dagar kvar nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0