Bröllop & myssöndag!


Jaha..då var det över. Shit vad fort det gick. ...lite tråkigt på ett sätt, men skönt ädå. Herregud var nervös jag var igår alltså...huuhhh. Men det var jag inte ensam om..Kristian var allt med lite nervös..;)
Det gick väldigt bra iaf, brudparet tyckte de var jättefint och många kom fram efteråt och sa att vi sjöng & spela fint. Alltid så roligt att höra! :)

Ett väldigt vackert bröllop var det iaf! :) Dom var sååå fina.



  
  

  

Tess fixade mitt hår :)





Idag har det varit en väldigt seg och lugn dag hemma hos syrran & Fredrik. Totaldäckade i deras soffa efter en god bit mat. Syrran tog ett vackert kort på mig som ingen NÅGONSIN kommer att få se.
Herregud vad ful man är när man sover alltså...:P
Stackars lille Elliot har åkt på feber igen :(


Nu är det bara en vecka kvar...sen ärdet ÄNTLIGEN semester! Guuud vad jag har längtat. Och sååå välbehövlig är den! Första semesterdagen börjar med 25-års fest för brorsan. Sen ska vi fira hans f-dag på söndan med en stor brunch! :)

Vecka 35 drar Lollo & jag iväg på nya äventyr! Längtar som bara den. Ska bli så underbart att bara få komma iväg och sola, bada,festa och må bra!
Så denna veckan som kommer, kommer säkert gå hur segt som helst...fast har ju planer nästan varje dag efter jobbet så man kan ju hoppas på att den spriiiinger iväg! :)


Har en satans jobbig rethosta som inte vill släppa..kan ju hoppas man får sova bort den i natt.



Åhhh OMA! Ich denke an dich! :(




Ha en gooo söndagkväll alla.


Haj haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0