Jobb, träning & nytta



Jaha...då fick man börja sista veckan med att jobba över lite då. El ja..en halvtimma iaf. Hade faktiskt kunnat jobba ända till 18...men skulle ju iväg & träna..och ska man träna behöver man äta innan. Så var ju tvungen att gå hem och göra det innan jag kilade iväg till gymmet för lite MRL med syrran.
Tränade juh inte på hela förra veckan och det kändes kan jag säga. Men det är ALLTID lika skönt när man väl sätter igång igen! MÅSTE verkligen köpa lita nya träningskläder nu alltså. Syrran köper massa roliga toppar till höger o vänster medans jag fortf använder mina gamla urtvättade trasor. Så nästa gång det blir shopping blir det fokus på träningskläder!!





I väntan på träningen.....






Har vart duktig idag måste jag säga...Lollo frågade om jag ville följa med ut ikväll...va sugen, men blev inget med det. Tänkte ett steg längre och kom fram till att det är nog bäst o va hemma idag ändå. Kommer ju fler tillfällen..typ HELA nästa vecka när jag är ledig!! :)
Ställde mig och lagade ihop lite lunch till imon istället, plockade ut diskmaskinen ihop med Celine Dion i högtalarna!"baby think twiiiice...lalalala"
Fick sen ett ryck och flyttade alla mina kläder från min nya garderob (soffan) till den gamla..dom hänger/ligger mycket bättre där måste jag säga..:P







 

Min lunch till imon! (kött,klyftpotatis & en massa blandade grönsaker)






Nu ska det bara bäddas rent och sen är det dax att krypa ner i sängen! Blir nog en kopp te till det...myyys!



Imorgon!! Ja då ska jag hem till Ulli och dricka vin och snacka tjej/sex snack..hehe. Vi började häromdan och va helt i extas..men blev tyvärr avbrutna..så nu tänkte vi att detta måste vi ju snacka vidare om.
Acke..håll dig borta från Dammstigen 2 imon! ;)



Förresten..va juh hemma hos syrran igår och dom har ju vart i Tyskland hos våran kära Oma.
Fick två presenter ...en burk med grymt gott godis "skittles" och en nagelfil av glas. Nu slipper jag köpa en fil mer i mitt liv...(så sägs det iaf). Gäller att inte tappa den i golvet som syrran gjorde...:P


 


 

:)




Dax att gå upp och koka te vatten och sen bädda rent.



Morsning korsning!













 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0