Tillbaka till verkligheten igen.....



Ja då var man hemma igen och tillbaka i gamla kalla sverige...segt, men ändå skönt o komma in i vardagen igen. Speciellt att få träna!!

Veckan på Cypern med Lollo var hur bra som helst. 40 grader, strålande sol,klarblått vatten,fest,musik,skratt & mycket annat! Resan gick smärtfritt fram tills vi skulle åka hem och checka in väskorna..då börja den j...a tjejen i disken bråka med oss och sa att vi kanske inte kom med på planet. Då tände jag till..sprang fram till en Apollo kille som fick hjälpa oss. han hjälpte oss så mycket så vi blev uppgraderade till Buissnes class. Det ni!
Ibland kommer det någon gott ur det onda..:)

Fan..sitter och försöker lägga upp bilderna på bloggen som min bror lärde mig. Men jag kommer inte ihåg...
sååå segt.Men jag slänger upp lite enstaka bilder här sen kommer alla på Facebook ist :)

Idag har jag äntligen fått träna igen..såå skönt. Det blev MRL med syrran. Sista gången vi körde den koreografin...skönt. Man har änna tröttnat på den nu. Men på lördag! Då e det release för den nya, ska bli kul!

Dax för träning.








CYPERN 2009

   

   

   

   

   


Ja...det där var lite bilder iaf. Finns en massa mer osm jag inte fått av mina kära vän Lollo än.
Men dom kommer som sagt upp på Facebook i veckan.




Nu ska jag lägga mig... Sov gott alleman!!


Puss & kram





Kommentarer
Postat av: Mattias (göteborgaren)

nu händer det grejer härigen på den här bloggen märker ja :D härligt hade du en bra semester då? ja har allt saknat o smyga in häribland =) ha det fin fint

2009-09-02 @ 09:51:14
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0