Mycket intensiv helg



Denna helgen har vart kanon! Semestern började bra om man säger så.
Först fest för Acke i klubbstugan..började med lite förfest här hemma vi andra syskon + respektive & mamma såklart.

Sen var det party..Sebbe höll ett grymt tal till Acke! Så duktig!

Det blev tillslut en del dans när syskonen Swerin drog igång. Kvällen avslutade vi sen i stan på Valand.
Men det kunde lika gärna kvittat...var Brasilien Night där och oooj vad kasst det var.

Stötte dock på exets kompis. Väldigt kul o se honom faktist! :)


25 års fest för Alex i klubbstugan


  

  

   

   

   

   



Födelsadgskalas & Alex match


  

  

  

  

  


  

  


Japp där var NÅGRA bilder. Brosan är ju här från Dubai o har med sin systemkamera..så han knäppte la en 500 bilder under matchen. Vill med ha en sån!! Ska nog ta o investera i det när jag kommer hem från semestern.

Ja för nu åker ju snart Lollo & jag iväg på sooool semester. Ska börja ringa o så imon. Sen blir det planering och packning. Men hur faan ska det gå?! Kommer bli jobbigt att packa denna gången alltså.

Förresten!! Grattis till min älskade Lollo som ÄNTLIGEN blivit tsm med Rikard "Räkan".
Är så glad för din/er skull! Ni är perfekta för varandra!

I morgon är det långpromenix med syrran som gäller. Sen MRL på kvällen...då ska brorsans fru med o svettas. Ska bli roligt!


Puss o godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Taack mitt hjärta.

Ja, han är heeelt underbar.

<3

2009-08-17 @ 12:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0