Tisdag,tuesday,dienstag!



Andra dagen på semestern är snart slut. Men solen skiner ute och allt är sååå bra!!
Idag har jag varit i stan och fixat till kaluffsen..skönt med lite my färg o mindre hår :)

Igår var jag rätt hurtig...först en långpromenad med Syrran,Elliot,Ulli & Molly till Lerum & hem. Käkade sen en go lunch här hemma. Även Elliot åt...med hela sig själv.:) (se bilderna)
Sen hjälpte Ulli mig att rensa ur min garderob...gött o bli av med lite. (så man kan köpa nytt).

18.30 var det dax för träning med syrran & Jacquline. MRL var det som gällde. Grymt kul som alltid.
Blev en liten solning efter också..
Resten av kvällen tillbringade jag här i sängen framför TV:n..kollade på Thomas Järvheden på 5:an.
Åhhh herregud vad bra han är. Inte bara rolig utan grymt duktig på musik med. Killen kan ju fan sjunga :)


   
   





Nu har jag precis slängt i mig en delikat Lasagne från Lidl...den satt där den skulle vill jag lova.
E mätt som bara den nu.
Funderar på om jag ska gå & träna Body Combat eller ta en rask promenix med Ulli ist. Vad tycker ni?
BC är ju grymt mycket bättre träning..men man ska la passa på o va ute nu när solen skiner va?

Hahahaha..en väldigt rolig sak hände innan. Christopher (brorsan) var på väg till tåget och letade etfer sina nycklar...han har väldigt bråttom o tittar inte vart han tar. UUUÄÄÄHHHH hör jag bara. Då har klanten tat i en nylagd skit från katterna..haha. Och han som är liiiiite fin i kanten också...jääädrar vad vi skratta här hemma.
Det var dagens kan jag säga!





Testade min nya bikini igår med.....:)



   




Haaa dä!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0