Måndagsmys hos Tess



Idag har varit en väldigt seg dag på jobbet...känns lite som jag börjar bli sjuk...allmänt seg o hängig liksom.

Istället för träning blev det "Lotta på Liseberg" hos Tess. Skönt. Tog med min dator dit så hon kunde kolla lite,
några hemska människor har ju snott hennes!! :(

Skulle göra ett försök o ta kort på tre av kattungarna här hemma för o skicka iväg till en som kanske ska ta en. Men det var ju lättare sagt än gjort kan jag säga. Dom springer ju runt som tokar här nere i mitt rum.

Några jag alltid lyckas ta kort på är Tess underbara barn Ella & Alva :)



        

Fast dom har en tendens att röra på sig lite dom med som ni ser..;P





Tschüssiiiiii....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0