Fixarda´n



Klockan är nu 22.59 och jag borde sooova! Är sjukt trött. Inte sovit riktigt bra de senaste. Men man har ju den där jäävla dåliga karktären och sen måstet att blogga innan man lägger sig för kvällen.

Idag har jag iaf jobbat, vart i Lerum på apoteket & systemet. Första gången på det NYA FINA självplocks systemet. Underbart! Jättefint har dom fått det.
Hade sån  jäkla tur..mamma körde mig till Lerum på väg till stan. När vi åker förbi parkeringen vid sportringer ser jag min bror Acke & Ulli. Så jag haffa dom inne på bolaget sen o tog snålskjuts hem...fast först var det en liten runda till Lidl & kvantum som gällde..:)
Under tiden planerade vi även middag här hos oss..så de blev en sväng förbi Thaien i Lerum på väg hem med.

Sen har vi städat som tokar här hemma...Får ju fin besök av brorsan & hans fru från Dubai i helgen :)

Imon är det äntligen sista dagen, sen är det Semester!! Det ska firas med Ackes 25 års fest i goiken..ska bli grymt kul! Alltid så kul att festa ihop med syskonen. Det är verkligen något spec med er. Ni är bäst! <3


Dax att knyta sig nu så man orkar jävlas med alla på jobbet imon igen...;P





Molly på Lidl




Molly på ICA




Lillbrorsan Sebbe i sin cooola Tennisboll tröja :)




Jag i min coooola Uggletröja ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0