Fiiiint

Fan va helgerna ska gå fort då!! :(
Hade en sååå himla kul lördag. Först va vi och spelade Beach Volleyboll i Frölunda..hahahaha, inte skrattat så mycket på lääänge!
Sen var det fest hos lilla Loppan, eftersom vi redan hade börjat dricka kl 12.30 på dan så va man ju rätt bra i gasen sen asså. Men KUL va det!





Jag och MINA tjejer!


Och nu sitter man här igen och tittar ut genom fönstret. Idag är det lite roligare att titta ut iof, jättefint höstväder med underbara färger på träden! Vackert!

Stephanie, min älskade syster! Fan vad jag e glad att jag har dig! Tack!







Dax för lunch!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina du!! Det är bäst att ta kort på sig själv!:)

2008-10-14 @ 22:22:32
URL: http://lonkakola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0